07-11-2011
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Madonna zamierza ubrać osoby dojrzałe. Jej nowa marka obejmie perfumy, kolekcję ubrań, a także torebki i inne akcesoria.
Jak informuje "Women's Wear Daily'", podczas gdy pierwsza kolekcja piosenkarki. „Material Girl", którą pomogła zaprojektować kilkunastoletnia córka gwiazdy Lourdes, była skierowana przede wszystkim do nastolatek i młodych kobiet, kolejne przedsięwzięcie jest podejmowane z myślą o dojrzalszych.
Nowa marka otrzymała nazwę „Truth or Dare" i jest skierowana głównie do dwóch grup wiekowych: 25-35 lat oraz 35-50 lat.
Nowa marka obejmie początkowo m. in. perfumy i akcesoria, a następnie zostanie rozszerzona o buty, torebki, bieliznę i inne części garderoby.
- Zawsze miałam obsesję, jeśli chodzi o perfumy. Przez lata chciałam stworzyć coś osobistego, coś, co by mnie wyrażało, a jednocześnie miało wpływ na innych - powiedziała Madonna w rozmowie z WWD. - Coś klasycznego i ponadczasowego, a jednocześnie nowoczesnego. Moje najwcześniejsze wspomnienie o mamie jest związane z jej perfumami. Noszę je ze sobą wszędzie - dodała artystka.
Perfumy i inne elementy kolekcji mają pojawić się w amerykańskich sklepach pod koniec marca 2012 roku.