24-07-2011
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Rwąca się podszewka i psujący się zamek, za duża lub za mała i na pewno za droga. To statystyczna torebka w Polsce. Jak pokazały badania UPS à la mode przeprowadzone w listopadzie 2010 r. Co trzecia Polka ocenia swoją torebkę tylko na dostateczny.
Badania UPS à la mode to dopiero początek całego projektu, którego efektem jest kolekcja torebek damskich, odpowiadających na potrzeby nowoczesnych kobiet. Pierwszym etapem projektu było poznanie torebkowego gustu statystycznej Polki. W badaniu instytutu Homo Homini i firmy UPS, wzięło udział ponad 1000 kobiet z całej Polski.
„Przyjaciel" tkwi w szczegółach Dojrzałe, aktywne kobiety powyżej 35 roku bardziej zwracają uwagę na szczegóły. Dla nich torba to przyjaciel. Lubią ułatwienia typu: dodatkowe kieszonki, karabińczyki, łańcuszki (30 proc). Doceniają torebki wykonane ze skóry naturalnej (55 proc.) i z zamszu (20 proc.). Wybierają klasyczny kształt - 70 proc. z nich uważa, że torba powinna być w kształcie prostokąta, ale także częściej od innych deklarują, że torebka powinna się rzucać w oczy.
Kolekcja Torebek Idealnych, czyli UPS à la modePołączenie funkcjonalności z estetyką, elegancji z praktycznością opanowała do perfekcji polska projektantka mody - Ania Kuczyńska. Dlatego to jej zostało powierzone stworzenie kolekcji idealnych torebek w oparciu o pełne sprzeczności wizje współczesnych kobiet.
- Pomysł stworzenia kolekcji torebek inspirowanych i konfrontowanych z opiniami Polek wydaje mi się bardzo interesujący. To dla mnie duże wyzwanie. Moda powinna nas wyróżniać, dawać poczucie komfortu i satysfakcji, wpisywać się w nasze potrzeby i nawyki - mówi .