27-01-2014
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Lata 80. i 90. to okres rozwoju i ugruntowania pozycji marki, zarówno na francuskim, jak i światowym rynku. Twarzą Lejaby została Isabelle Adjani, robiąca wówczas zawrotną karierę aktorską. Projektanci marki znów postawili na innowacyjność – stworzyli serię bielizny z mikrofibry. Biustonosz Nuage był wygodny i co najważniejsze – niewidoczny. W przeciwieństwie do takich materiałów jak koronka, nie odznaczał się pod obcisłymi, delikatnymi strojami. Model Nuage okazał się wielkim przebojem - do zeszłego roku zostało kupionych 15 mln egzemplarzy.
Na początku XXI w. Lejaby została przejęta przez Amerykanów, jednak w 2012 r. znów wróciła w ręce francuskiego właściciela, Alaina Prosta. Były prezes La Perli przechrzcił markę na Maison Lejaby, ale postawił na prowadzenie przedsiębiorstwa w duchu ideałów swoich poprzedników. Maison Lejaby stanowi kontynuację tego, co najlepsze we francuskiej modzie i kulturze – elegancji, stylu, dbałości o detal oraz uwodzenia.