Strona głównaModaMaison Lejaby. 130 lat historii francuskiej bielizny strona 4 / 7

Maison Lejaby. 130 lat historii francuskiej bielizny

strona 4 / 7


fot. Maison LejabyLata 80. i 90. to okres rozwoju i ugruntowania pozycji marki, zarówno na francuskim, jak i światowym rynku. Twarzą Lejaby została Isabelle Adjani, robiąca wówczas zawrotną karierę aktorską. Projektanci marki znów postawili na innowacyjność – stworzyli serię bielizny z mikrofibry. Biustonosz Nuage był wygodny i co najważniejsze – niewidoczny. W przeciwieństwie do takich materiałów jak koronka, nie odznaczał się pod obcisłymi, delikatnymi strojami. Model Nuage okazał się wielkim przebojem - do zeszłego roku zostało kupionych 15 mln egzemplarzy.

Na początku XXI w. Lejaby została przejęta przez Amerykanów, jednak w 2012 r. znów wróciła w ręce francuskiego właściciela, Alaina Prosta. Były prezes La Perli przechrzcił markę na Maison Lejaby, ale postawił na prowadzenie przedsiębiorstwa w duchu ideałów swoich poprzedników. Maison Lejaby stanowi kontynuację tego, co najlepsze we francuskiej modzie i kulturze – elegancji, stylu, dbałości o detal oraz uwodzenia.
Strony : 1 2 3 4 5 6 7

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
  • Akademia Pełni Życia
  • EWST.pl
  • Pola Nadziei
  • Oferty pracy